MaximeKoedoot.reismee.nl

Olifanten week voorbij :(

Hee iedereen,

Deze week is weer eens niet normaal snel gegaan. Vandaag was al weer de laatste dag met de olifanten. Elke dag was het voor de lunch dezelfde routine. Eerst gingen we bananenbomen kappen voor de olifanten. Vervolgens gingen we naar de olifanten om ze te voeren, te wassen met ze te zwemmen. Het was zoo gaaf en bijzonder, en dat dan elke dag! Woensdag zijn we in de middag naar een prachtige waterval geweest en hebben daar met zn alle gezwommen. We waren met een grote groep dus het was echt heel leuk en gezellig! Donderdag middag gingen we raften! Het was niet echt raften omdat er geen hele erge stroming stond maar wel genoeg om het raften te kunnen noemen haha. Het was echt in een prachtige omgeving, het leek net of je in een sprookje was beland. Na een tijdje te hebben geraft gingen we stoppen voor een hot spring. Midden in de jungel is eenstukje water dat 37 graden was! Het was echt heeerlijk! Het was zo gek dat dat zo midden in de jungel is. Na de hot spring gingen we nog een stukje raften en daarna terug naar het huis. In de avond zijn we met een hele groep naar een lokale bar gegaan. De mensen stonden helemaal versteld toen er opeens super veel westerse mensen aan kwamen lopen. Ze gingen allemaal foto's van ons maken en we mocht op de muur onze handomtrek maken en onze naam erin schrijven. Het was echt zo grappig. Na een tijdje kwamen we erachter dat ze karaoke hadden. Ik heb bijna de hele avond karaoke gedaan haha. Het was zo leuk! En nu is het alweer vandaag. We hebben vandaag in de middag bananenbomen geplant. We waren heel erg snel en waren daarom ook al snel klaar. Nu heb ik net lekker gedoucht en gaan alweer over 3 kwartier avondeten! Vanavond is onze laatste avond hier, dus wieweet wel weer karaoke!Morgen vertrekken we om 11:30 weer richting Singburi. Dit is letterlijk weer een hele dag reizen. Dan blijf ik daarna mijn laatste week in Singburi voor de teaching program. Ik kan niet beseffen dat er nu al weer twee weken voorbij zijn. Maar ik heb nog een week om volop van te kunnen genieten!

Groetjes Maxime!

Herman

Het is net een film Maxime
Have fun

Anja

Hoi Maxime,

Meid wat een onwijs gave ervaring, geniet nog lekker van je laatste week

Oma Alie

Lieverd, wat maak je veel mee! Geweldig!!! Heel veel plezier, die laatste week!

JanWillem en Josien

Lieve Maxime, we lezen met veel plezier je verhalen.
Wat een mooie verhalen allemaal.
Nog een fijne week toegewenst.
Blijf vooral genieten meissie!
DikkeX

Henriëtte

Ha lieverd, dan ga je alweer je laatste week in, dat gaat echt snel. Al zijn we natuurlijk wel weer blij als we je lekker kunnen knuffelen ;-) Maar tot die tijd, lekker genieten!! Goede reis morgen lieverd, en een mooie week met de kinderen, weer een nieuwe ervaring! xxx

Willem

Met pijn in je hart afscheid genomen van de Olifanten. Heb je ze nog los in de jungle zien lopen?? Zonder kettingen.
Wat een gave herinneringen heb je nu al opgebouwd en als ik het zo hoor ook weer wat nieuwe vriendinnen erbij. Leuk.
Nog even de komende reis doorstaan en dan nog een prachtige week met de kids. Dat is op je lijf geschreven. Geniet ervan en ik kijk weer uit naar je blog en natuurlijk nog veeeeel meneer naar je verhalen als je thuiskomt en natuurlijk de foto's!! :-) Veel plezier. xxx

Carola

Nou meid,gelukkig heb je nog een weekje te gaan,
Gewoon genieten dus xx

Sylvia

Wat gaat de tijd toch snel Maxime. Ik zie ons nog zitten bij Yakumi en nu zit je alweer 2 weken in Thailand. Geniet van je laatste week!!! Liefs Syl xxx