MaximeKoedoot.reismee.nl

Aankomst Singburi

Hallo iedereen!

Na een hele lange vlucht die ik aan het einde echt helemaal zat was, was ik dan eindelijk geland in Bangkok. Na het ophalen van mn bagage moest ik opzoek naar de organisatie op het vliegveld. Gelukkige had ik die al vrij snel gevonden. Ik was de tweede vrijwilliger die daar aankwam. Er kwamen steeds meer mensen bij en het klikte allemaal gelijk al heel goed. Vanaf Bangkok moesten we in een heel klein busje met 12 mensen en dus ook 12 tassen. Alles stak uit en ik zat letterlijk tussen twee stoelen maar na 2 uur waren we in Singburi (verzamelplek van alle vrijwilligers). We kregen gelijk een rondleiding en wat te eten. We mochten deze dag zelf weten wat we gingen doen. We begonnen met een groep meiden met de plaatst een beetje te verkennen. Vervolgens ging een andere groep die er al was naar het zwembad en aangezien het echt heel erg warm is vonden wij dat een goed idee. Na veel gebarentaal met de vrouw die in dit gebouw woont konden we een taxi bellen. We waren per persoon 1 euro kwijt voor heen en terug met 2 taxi's! De taxi's waren helemaal open het was echt super leuk! Net hebben we lekker gegeten en ik ga om 8 uur (het is nu 7 uur) een trip van 9 uur maken naar Chiang Rai voor een expeditie!

Vanuit het mooie en bizar warme Thailand, daaag!

Reacties

Reacties

Alie

Fijn, dat je goed bent aangekomen. Gelukkig klikt het goed met de andere meiden! Was die trip die je ging maken op de dag van aankomst? Was je niet erg moe? Midden in de nacht terug, heftig!!! Veel plezier! XXX

Henriëtte

Het klinkt geweldig lieverd! en ziet er goed uit ;-) Lekker genieten en heel leuk dat iedereen zo mee kan kijken!! xxxx

Sylvia

Wow Max, klinkt super allemaal. Heel veel plezier en geniet ervan. Blij dat je goed bent aangekomen ???? xxx

Herman en Carola en Sascha en Sam

Hoi lieverd,fijn dat het allemaal goed gaat en leuk is,spannend ook op expeditie
Heel veel plezier xx

Marian & Ed

He Max, respect hoor dame. Dat doe je toch maar ff. We gaan je blog volgen. Heel veel plezier en kom met heel veel mooie verhalen naar huis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!