MaximeKoedoot.reismee.nl

Overstap Parijs

Hallo iedereen!

Het is nu eigenlijk zo ver, waar ik maanden naar uit heb gekeken! Ik ben nu echt onderweg naar Thailand! Ik heb net mijn eerste vlucht gehad en vlieg om 14:10 vanaf Parijs naar Bangkok en die vlucht duurt 12 uur. Ik heb twee andere mensen ontmoet die ook naar bangkok gaan met dezelfde vlucht. Dan ben ik niet alleen aan het dwalen en zoeken hier! Ik heb er echt onwijs veel zin in maar is toch ook wel heel erg spannend!

Wat ik wel jammer vind is dat ik geen foto's kan plaatsten vanaf mn camera dus probeer ik ook zo veel mogelijk foto's te maken met mn telefoon om toch nog zo veel mogelijk met jullie te kunnen delen.

Nu maar wachten op mn vlucht. Doeei! :D

Reacties

Reacties

Henriëtte

Ha stoere meid, al je tweede vlucht zo! Morgenochtend ben je in Bangkok en kan je avontuur echt beginnen. Een goeie vlucht zo! Lekker slapen ;-). kus mama xx

Herman

Effe lekker muziekje opzetten om de wachttijden teverkorten

Carin

hey stoere reiziger, hopen dat jij een goede vlucht hebt gehad. En nu kan jou avontuur beginnen! Zet hem op! Liefs van ons uit Groningen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!