MaximeKoedoot.reismee.nl

Teaching program

Hee iedereen,

Vandaag is mijn tweede dag bij de teaching program. Ik ben naar een andere plek gebracht dan van te voren gepland. Dit was omdat er te veel mensen waren. Ik vind dit wel jammer want de mensen waarmee ik dacht dat ik zou zijn zijn nu ergens anders.. achja het is nogsteeds leuk. Ik heb nu al twee dagen Engelse les gegeven op een basisschool. We hebben maar 2 uur les kunnen geven per dag, dat vind ik wil jammer, ik had wel meer uur willen hebben. Met de lunch eten we met de kinderen en daarna spelen we nog een half uur met ze buiten. De kinderen zijn echt super schattig! Ze blijven maar naar ons zwaaien en ons teacher noemen. Het lesgeven is wel moeilijker dan ik had verwacht omdat de kinderen echt helemaal geen woord engels spreken maar de docenten van de school ook niet. Het is dus heel veel handen en voeten werk. Nog meer dan afgelopen weken. Over het algemeen denk ik wel dat dit mn minst leuke week is. Omdat het donderdag en vrijdag speciale feestdagen zijn hier en er geen les gegeven word dan is er voor ons ook een heel ander programma.Het is niet waar ik voor gekomen ben en ik vind wat op het programma staat ook niet echt heel erg leuk. Ik heb besloten om met mensen die ik vorige week heb ontmoet vanaf donderdag naar Bangkok te gaan. Nu ben ik dus een lang en mijn laatste weekend gezellig in Bangkok om allemaal leuke dingen te doen! Ik kijk er al heel erg naar uit! Het is ook echt leuk dat je hier zoo veel mensen ontmoet. Ik heb tot nu toe met 7 verschillende mensen afgespoken in Bangkok. Vanavond gaan we naar een night market. Daar heb ik heel veel zin in! En morgen gaan we savonds bbq'en. Er staan dus weer een hoop leuke dingen op de planning!

Groetjes Maxime

Reacties

Reacties

Willem

Lekker bezig Max. Jij engels geven. :-) Leuk hoor! :-)
Je bent aan het aftellen. Nog een paar dagen en dan lekker shoppen in Bangkok. Dat is altijd leuk. Euhmm voor mij wat minder. Ik hou niet zo van die drukke steden.

Nog veel plezier Max en geniet nog maar lekker die laatste dagen.

xxx

Henriette

Ha lieverd, jammer dat het laatste project niet is wat je ervan had verwacht. Maar shoppen en al je andere plannen zijn ook leuk ;-) hier moeten we bbq-en in de regen ;-( en leuk met een groep nieuwe vrienden, geniet maar lekker!
Kus mama xxx

Herman

Lekkerrrrrrr

janschellingerhout

Maak er de laatste dagen wat van het is toch al grandioos dat je dit alles mag en kan meemaken.Je Opa is heel erg trots op je. Nog heel veel plezier lieverd.

Sylvia

Goeie keus Max!! Veel plezier in Bangkok....ennuh...niet te veel geld uitgeven he????

Myrthe

Wauw Max, ondanks dat deze week wat minder is, klinkt het allemaal alsnog geweldig. Ik word steeds meer jaloers op je. Ben benieuwd naar alle foto's die je gemaakt hebt. Geniet er nog even van meis!

Dikke kus

Op Bert

Max ik lees steeds dat je leuke dingen doet,geweldig,groetjes.

Oma Alie

Ha Maxime, heel veel plezier deze laatste week! Ben benieuwd naar de foto' s en verhalen! Kus

Norma Callenbach

Wat een indrukwekkend reisverslag Maxime. Heel afwisselend, machtig mooi om dit allemaal te beleven. Nu in de toek toek, lekker crossen door Bangkok. Heel veel plezier verder, lieve groet van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!